Kampania Dized rozpoczęta, prywatny games room do wzięcia
W swoim wcześniejszym tekście przedstawiłem Wam genezę powstania aplikacji Dized, zawierającej interaktywne, multimedialne instrukcje do gier planszowych; zespół, który stoi za jej powstaniem oraz to, dlaczego zdecydowaliśmy się na współpracę z platformą Indiegogo. Wczoraj rozpoczęła się kampania crowdfundingowa naszego projektu, która już pierwszego dnia zgromadziła ponad jedną trzecią minimalnego celu.
W momencie, gdy publikowany jest ten wpis, trwają ostatnie prace nad umieszczeniem w sieci w pełni funkcjonalnej wersji demo instrukcji do pierwszego ogłoszonego na Dized tytułu – Carcassonne. Zanim jednak ściągniecie ją na swoje telefony i tablety i własnoręcznie przetestujecie, Wy, czytelnicy ZnadPlanszy.pl, jako pierwsi w Polsce możecie już teraz obejrzeć jej filmową prezentację. Krótki fragment w swoim materiale zamieścił pierwszego dnia kampanii kanał Game Troll TV, ale właśnie tu po raz pierwszy publikujemy całość:
Podzielcie się wrażeniami i sugestiami w komentarzach!
I pamiętajcie też, że każdy wspierający kampanię weźmie udział w gigantycznej loterii, w której do wygrania jest kompletny prywatny games room (ponad 100 planszówek, regały na gry i stół firmy Geeknson), tablet, zestaw do malowania figurek i masa innych atrakcyjnych nagród. Dized ma wielką szansę zrewolucjonizować nie tylko planszówkowy świat w ogóle, ale też ten mniejszy, Twój własny 🙂
“Jeśli kochasz grać w planszówki, ale nie lubisz czytać instrukcji, nie masz powodu, żeby nie wesprzeć Dized. Aplikacja różni się od typowego filmu “how to play” przede wszystkim tym, że film nie jest interaktywny. Z Dized możesz nie tylko cieszyć się grą jednocześnie się jej ucząc, ale nawet zadawać pytania.”,
wyjaśnia Eric M. Lang, autor Blood Rage i partner projektu